منو بستن

اهدای جوایز به فروشندگان گلدیس کاشی

فروشندگان و داستان سیزیف

«عذاب اصلی آنجاست که هر بار درست قبل از رسیدن به بالای تپه، تخته سنگ دوباره به انتهای تپه سقوط می‌کند و سیزیف باز مجبور است به پایین تپه برود و رنج بالا بردن آن را تحمل کند. این حلقه تکرار از عدم موفقیت، نکته اصلی سیزیف برای رویارویی و مبازره بعدی است.»

عدم تحقق اهداف فروش و تارگت­های تقسیم شده در حافظه و ذهن فروشندگان در رقابت بی­پایان بازار، فصل امروزی از داستان سیزیف و تشویق و عدم تشویق فروشندگان آونگ میل و ملال آنهاست.

این وضعیت از نظر انگیزشی، فروشندگان را در یک وضعیت دایمی میان امید و ناامیدی قرار می‌دهد. درست مانند سیزیف، آنها هر بار با امید به موفقیت بیشتر تلاش می‌کنند اما با عدم موفقیت و تکرار همان مسیر مواجه می‌شوند.

همانند پایان داستان سیزیف راه‌حل نه در فرار از آن بلکه در پذیرش آن نهفته باشد. فروشندگان نیز ممکن است از درک این موضوع که معنای کارشان لزوماً در رسیدن به قله نیست بلکه در تلاش مداوم و شرکت در بازی رقابت است، آرامش یابند. تنها در این صورت است که می‌توانند به شوق و انگیزه مضاعف دست یابند حتی در میانه‌ی این چرخه بی‌پایان.

تشویق فروشندگان و اهدای جوایز غیر نقدی در نظام گلدیس کاشی برای شکستن این چرخه ملال، ایجاد حس برنده بودن در میدان رقابت و برای انگیزه بخشی برای تکوین باشگاه مشتریان صورت پذیرفته و در قدم بعدی به روایت داستان­های فروشندگان برتر خواهد پرداخت.

تصاویر اهدای جوایز غیر نقدی گلدیس کاشی  به منظور قدردانی و ایجاد انگیزه برای فروشندگان برتر شبکه نمایندگی در نیمه اول سال 1403